Petak, 26. rujna 2025. u 18:00
Voda je sila, energija koja pokreće; voda teče, neuhvatljiva je i tvrdoglava, ne da se tlačiti, uvijek pronalazi put, utažuje žeđ, čisti, stvara glazbu, čuva bebu u trbuhu, omogućuje život svim živim bićima - voda nadahnjuje!
Predstava Priča o vodi inspirirana je karakterom vode i mogućnostima koje voda pruža za igru.
Autorima i izvođačima voda predstavlja neiscrpan izvor mašte, igre i zabave; kroz kazališnu igru istražuju i upoznaju sve njezine aspekte ulazeći u čarobni vodeni svijet gdje voda postaje prijatelj i partner u igri. Jednako tako, uživljavaju se i u dječju perspektivu potaknuti/nadahnuti upravo igrom vlastita djeteta, njegovom neizmjernom radošću i oduševljenjem nečim naizgled tako jednostavnim kao što je sićušna kapljica vode.
Redateljica: Jelena Makovičić
Scenografkinja: Petra Held
Kostimografkinja: Hana Letica
Oblikovateljica svjetla: Željka Fabijanić Šaravanja
Likovno oblikovanje: Damjan Uzelac
Fotografkinja: Ana Šesto
Producentica: Vitomira Lončar
Priču priča: Marko Makovičić / Jelena Makovičić / Melissa Prebeg-Puškarić
Petak, 26. rujna 2025. u 18:00
Voda je sila, energija koja pokreće; voda teče, neuhvatljiva je i tvrdoglava, ne da se tlačiti, uvijek pronalazi put, utažuje žeđ, čisti, stvara glazbu, čuva bebu u trbuhu, omogućuje život svim živim bićima - voda nadahnjuje!
Predstava Priča o vodi inspirirana je karakterom vode i mogućnostima koje voda pruža za igru.
Autorima i izvođačima voda predstavlja neiscrpan izvor mašte, igre i zabave; kroz kazališnu igru istražuju i upoznaju sve njezine aspekte ulazeći u čarobni vodeni svijet gdje voda postaje prijatelj i partner u igri. Jednako tako, uživljavaju se i u dječju perspektivu potaknuti/nadahnuti upravo igrom vlastita djeteta, njegovom neizmjernom radošću i oduševljenjem nečim naizgled tako jednostavnim kao što je sićušna kapljica vode.
Redateljica: Jelena Makovičić
Scenografkinja: Petra Held
Kostimografkinja: Hana Letica
Oblikovateljica svjetla: Željka Fabijanić Šaravanja
Likovno oblikovanje: Damjan Uzelac
Fotografkinja: Ana Šesto
Producentica: Vitomira Lončar
Priču priča: Marko Makovičić / Jelena Makovičić / Melissa Prebeg-Puškarić
Petak, 26. rujna 2025. u 18:00
Voda je sila, energija koja pokreće; voda teče, neuhvatljiva je i tvrdoglava, ne da se tlačiti, uvijek pronalazi put, utažuje žeđ, čisti, stvara glazbu, čuva bebu u trbuhu, omogućuje život svim živim bićima - voda nadahnjuje!
Predstava Priča o vodi inspirirana je karakterom vode i mogućnostima koje voda pruža za igru.
Autorima i izvođačima voda predstavlja neiscrpan izvor mašte, igre i zabave; kroz kazališnu igru istražuju i upoznaju sve njezine aspekte ulazeći u čarobni vodeni svijet gdje voda postaje prijatelj i partner u igri. Jednako tako, uživljavaju se i u dječju perspektivu potaknuti/nadahnuti upravo igrom vlastita djeteta, njegovom neizmjernom radošću i oduševljenjem nečim naizgled tako jednostavnim kao što je sićušna kapljica vode.
Redateljica: Jelena Makovičić
Scenografkinja: Petra Held
Kostimografkinja: Hana Letica
Oblikovateljica svjetla: Željka Fabijanić Šaravanja
Likovno oblikovanje: Damjan Uzelac
Fotografkinja: Ana Šesto
Producentica: Vitomira Lončar
Priču priča: Marko Makovičić / Jelena Makovičić / Melissa Prebeg-Puškarić
Petak, 26. rujna 2025. u 18:00
Voda je sila, energija koja pokreće; voda teče, neuhvatljiva je i tvrdoglava, ne da se tlačiti, uvijek pronalazi put, utažuje žeđ, čisti, stvara glazbu, čuva bebu u trbuhu, omogućuje život svim živim bićima - voda nadahnjuje!
Predstava Priča o vodi inspirirana je karakterom vode i mogućnostima koje voda pruža za igru.
Autorima i izvođačima voda predstavlja neiscrpan izvor mašte, igre i zabave; kroz kazališnu igru istražuju i upoznaju sve njezine aspekte ulazeći u čarobni vodeni svijet gdje voda postaje prijatelj i partner u igri. Jednako tako, uživljavaju se i u dječju perspektivu potaknuti/nadahnuti upravo igrom vlastita djeteta, njegovom neizmjernom radošću i oduševljenjem nečim naizgled tako jednostavnim kao što je sićušna kapljica vode.
Redateljica: Jelena Makovičić
Scenografkinja: Petra Held
Kostimografkinja: Hana Letica
Oblikovateljica svjetla: Željka Fabijanić Šaravanja
Likovno oblikovanje: Damjan Uzelac
Fotografkinja: Ana Šesto
Producentica: Vitomira Lončar
Priču priča: Marko Makovičić / Jelena Makovičić / Melissa Prebeg-Puškarić
Petak, 26. rujna 2025. u 18:00
Voda je sila, energija koja pokreće; voda teče, neuhvatljiva je i tvrdoglava, ne da se tlačiti, uvijek pronalazi put, utažuje žeđ, čisti, stvara glazbu, čuva bebu u trbuhu, omogućuje život svim živim bićima - voda nadahnjuje!
Predstava Priča o vodi inspirirana je karakterom vode i mogućnostima koje voda pruža za igru.
Autorima i izvođačima voda predstavlja neiscrpan izvor mašte, igre i zabave; kroz kazališnu igru istražuju i upoznaju sve njezine aspekte ulazeći u čarobni vodeni svijet gdje voda postaje prijatelj i partner u igri. Jednako tako, uživljavaju se i u dječju perspektivu potaknuti/nadahnuti upravo igrom vlastita djeteta, njegovom neizmjernom radošću i oduševljenjem nečim naizgled tako jednostavnim kao što je sićušna kapljica vode.
Redateljica: Jelena Makovičić
Scenografkinja: Petra Held
Kostimografkinja: Hana Letica
Oblikovateljica svjetla: Željka Fabijanić Šaravanja
Likovno oblikovanje: Damjan Uzelac
Fotografkinja: Ana Šesto
Producentica: Vitomira Lončar
Priču priča: Marko Makovičić / Jelena Makovičić / Melissa Prebeg-Puškarić
Četvrtak, 12. lipnja 2025. u 20:00
"Delirij u dvoje" sjajan je kazališni komad jednog od ključnih figura francuskog avangardnog teatra Eugènea Ionescoa, kojeg u Đakovo donose jednako sjajni glumci Ana Pogorelić i Luka Šatara.
U predstavi dvoje supružnika zatvoreno u neki prostor dok vani bjesni građanski rat, raspravlja o kornjači i pužu, svađaju se i naizmjenično oplakuju prošlost i moguću budućnost, ali u situacijama u kojima svatko iz publike može pronaći poznate situacije iz života - svog ili nečijeg.
Inspiracija za djelo Delirij u dvoje (orig. Délire à deux) iz 1962. leži u rijetkom psihičkom poremećaju zvanom inducirana zajednička psihoza, ili ludilo u dvoje po kojem je predstava dobila i ime. Radi se o prijenosu sumanutih ideja i/ili abnormalnog ponašanja s jedne osobe na drugu ili više njih. Oboljeli su obično u bliskoj emocionalnoj vezi, a jedan od značajnih faktora ove dijagnoze je socijalna izolacija koja je često korišteni element teatra apsurda.
Teatar apsurda, humorske situacije, nejasne granice između realnog i nadrealnog, likovi alegorijski pojednostavljenih imena (Ona i On) koji uprizoruju čitav spektar emocija, od euforije do pomračenja; snažne su odlike upravo Ionescova stila i svojevrsna konstanta u njegovim djelima, ali koja ga je učinila ključnom figurom francuskog avangardnog teatra 20. stoljeća s kojom je pokrenuo revoluciju u kazalištu.
Prijevod i adaptacija: Ana Pogorelić
Režija, scenografija, pokret i vizual: Ana Pogorelić i Luka Šatara
Glume: Ana Pogorelić i Luka Šatara
Glazba: Katarina Ranković
Kostimi: Ana i Nina Pogorelić
Fotografija: Timor Šatara
Četvrtak, 12. lipnja 2025. u 20:00
"Delirij u dvoje" sjajan je kazališni komad jednog od ključnih figura francuskog avangardnog teatra Eugènea Ionescoa, kojeg u Đakovo donose jednako sjajni glumci Ana Pogorelić i Luka Šatara.
U predstavi dvoje supružnika zatvoreno u neki prostor dok vani bjesni građanski rat, raspravlja o kornjači i pužu, svađaju se i naizmjenično oplakuju prošlost i moguću budućnost, ali u situacijama u kojima svatko iz publike može pronaći poznate situacije iz života - svog ili nečijeg.
Inspiracija za djelo Delirij u dvoje (orig. Délire à deux) iz 1962. leži u rijetkom psihičkom poremećaju zvanom inducirana zajednička psihoza, ili ludilo u dvoje po kojem je predstava dobila i ime. Radi se o prijenosu sumanutih ideja i/ili abnormalnog ponašanja s jedne osobe na drugu ili više njih. Oboljeli su obično u bliskoj emocionalnoj vezi, a jedan od značajnih faktora ove dijagnoze je socijalna izolacija koja je često korišteni element teatra apsurda.
Teatar apsurda, humorske situacije, nejasne granice između realnog i nadrealnog, likovi alegorijski pojednostavljenih imena (Ona i On) koji uprizoruju čitav spektar emocija, od euforije do pomračenja; snažne su odlike upravo Ionescova stila i svojevrsna konstanta u njegovim djelima, ali koja ga je učinila ključnom figurom francuskog avangardnog teatra 20. stoljeća s kojom je pokrenuo revoluciju u kazalištu.
Prijevod i adaptacija: Ana Pogorelić
Režija, scenografija, pokret i vizual: Ana Pogorelić i Luka Šatara
Glume: Ana Pogorelić i Luka Šatara
Glazba: Katarina Ranković
Kostimi: Ana i Nina Pogorelić
Fotografija: Timor Šatara
Četvrtak, 12. lipnja 2025. u 20:00
"Delirij u dvoje" sjajan je kazališni komad jednog od ključnih figura francuskog avangardnog teatra Eugènea Ionescoa, kojeg u Đakovo donose jednako sjajni glumci Ana Pogorelić i Luka Šatara.
U predstavi dvoje supružnika zatvoreno u neki prostor dok vani bjesni građanski rat, raspravlja o kornjači i pužu, svađaju se i naizmjenično oplakuju prošlost i moguću budućnost, ali u situacijama u kojima svatko iz publike može pronaći poznate situacije iz života - svog ili nečijeg.
Inspiracija za djelo Delirij u dvoje (orig. Délire à deux) iz 1962. leži u rijetkom psihičkom poremećaju zvanom inducirana zajednička psihoza, ili ludilo u dvoje po kojem je predstava dobila i ime. Radi se o prijenosu sumanutih ideja i/ili abnormalnog ponašanja s jedne osobe na drugu ili više njih. Oboljeli su obično u bliskoj emocionalnoj vezi, a jedan od značajnih faktora ove dijagnoze je socijalna izolacija koja je često korišteni element teatra apsurda.
Teatar apsurda, humorske situacije, nejasne granice između realnog i nadrealnog, likovi alegorijski pojednostavljenih imena (Ona i On) koji uprizoruju čitav spektar emocija, od euforije do pomračenja; snažne su odlike upravo Ionescova stila i svojevrsna konstanta u njegovim djelima, ali koja ga je učinila ključnom figurom francuskog avangardnog teatra 20. stoljeća s kojom je pokrenuo revoluciju u kazalištu.
Prijevod i adaptacija: Ana Pogorelić
Režija, scenografija, pokret i vizual: Ana Pogorelić i Luka Šatara
Glume: Ana Pogorelić i Luka Šatara
Glazba: Katarina Ranković
Kostimi: Ana i Nina Pogorelić
Fotografija: Timor Šatara
Četvrtak, 12. lipnja 2025. u 20:00
"Delirij u dvoje" sjajan je kazališni komad jednog od ključnih figura francuskog avangardnog teatra Eugènea Ionescoa, kojeg u Đakovo donose jednako sjajni glumci Ana Pogorelić i Luka Šatara.
U predstavi dvoje supružnika zatvoreno u neki prostor dok vani bjesni građanski rat, raspravlja o kornjači i pužu, svađaju se i naizmjenično oplakuju prošlost i moguću budućnost, ali u situacijama u kojima svatko iz publike može pronaći poznate situacije iz života - svog ili nečijeg.
Inspiracija za djelo Delirij u dvoje (orig. Délire à deux) iz 1962. leži u rijetkom psihičkom poremećaju zvanom inducirana zajednička psihoza, ili ludilo u dvoje po kojem je predstava dobila i ime. Radi se o prijenosu sumanutih ideja i/ili abnormalnog ponašanja s jedne osobe na drugu ili više njih. Oboljeli su obično u bliskoj emocionalnoj vezi, a jedan od značajnih faktora ove dijagnoze je socijalna izolacija koja je često korišteni element teatra apsurda.
Teatar apsurda, humorske situacije, nejasne granice između realnog i nadrealnog, likovi alegorijski pojednostavljenih imena (Ona i On) koji uprizoruju čitav spektar emocija, od euforije do pomračenja; snažne su odlike upravo Ionescova stila i svojevrsna konstanta u njegovim djelima, ali koja ga je učinila ključnom figurom francuskog avangardnog teatra 20. stoljeća s kojom je pokrenuo revoluciju u kazalištu.
Prijevod i adaptacija: Ana Pogorelić
Režija, scenografija, pokret i vizual: Ana Pogorelić i Luka Šatara
Glume: Ana Pogorelić i Luka Šatara
Glazba: Katarina Ranković
Kostimi: Ana i Nina Pogorelić
Fotografija: Timor Šatara
Četvrtak, 12. lipnja 2025. u 20:00
"Delirij u dvoje" sjajan je kazališni komad jednog od ključnih figura francuskog avangardnog teatra Eugènea Ionescoa, kojeg u Đakovo donose jednako sjajni glumci Ana Pogorelić i Luka Šatara.
U predstavi dvoje supružnika zatvoreno u neki prostor dok vani bjesni građanski rat, raspravlja o kornjači i pužu, svađaju se i naizmjenično oplakuju prošlost i moguću budućnost, ali u situacijama u kojima svatko iz publike može pronaći poznate situacije iz života - svog ili nečijeg.
Inspiracija za djelo Delirij u dvoje (orig. Délire à deux) iz 1962. leži u rijetkom psihičkom poremećaju zvanom inducirana zajednička psihoza, ili ludilo u dvoje po kojem je predstava dobila i ime. Radi se o prijenosu sumanutih ideja i/ili abnormalnog ponašanja s jedne osobe na drugu ili više njih. Oboljeli su obično u bliskoj emocionalnoj vezi, a jedan od značajnih faktora ove dijagnoze je socijalna izolacija koja je često korišteni element teatra apsurda.
Teatar apsurda, humorske situacije, nejasne granice između realnog i nadrealnog, likovi alegorijski pojednostavljenih imena (Ona i On) koji uprizoruju čitav spektar emocija, od euforije do pomračenja; snažne su odlike upravo Ionescova stila i svojevrsna konstanta u njegovim djelima, ali koja ga je učinila ključnom figurom francuskog avangardnog teatra 20. stoljeća s kojom je pokrenuo revoluciju u kazalištu.
Prijevod i adaptacija: Ana Pogorelić
Režija, scenografija, pokret i vizual: Ana Pogorelić i Luka Šatara
Glume: Ana Pogorelić i Luka Šatara
Glazba: Katarina Ranković
Kostimi: Ana i Nina Pogorelić
Fotografija: Timor Šatara
Srijeda, 28. svibnja 2025. u 20:30
Topla priča o maloj sredini sa svim uobičajenim predrasudama i pridjevima koje takva sredina često veže uz sebe. Od negativnih do pozitivnih. Ljepota i duhovitost ovog komada leži u apsurdnim događajima u kojima jedna sredina dokazuje koliko može voljeti pojedinca i do kojih neslućenih granica može otići u borbi za njegovo dobro. U ovu priču se ulazi kroz emocije koje publiku približavaju likovima. Kroz snažne, glasne emocije koje svojom zaraznom toplinom uvlače publiku duboko u sebe i ostavljaju ih s mantrom „Ljudi su, zapravo, dobri!“.
Tekst: Ivan Leo LemoSrijeda, 28. svibnja 2025. u 20:30
Topla priča o maloj sredini sa svim uobičajenim predrasudama i pridjevima koje takva sredina često veže uz sebe. Od negativnih do pozitivnih. Ljepota i duhovitost ovog komada leži u apsurdnim događajima u kojima jedna sredina dokazuje koliko može voljeti pojedinca i do kojih neslućenih granica može otići u borbi za njegovo dobro. U ovu priču se ulazi kroz emocije koje publiku približavaju likovima. Kroz snažne, glasne emocije koje svojom zaraznom toplinom uvlače publiku duboko u sebe i ostavljaju ih s mantrom „Ljudi su, zapravo, dobri!“.
Tekst: Ivan Leo LemoSrijeda, 28. svibnja 2025. u 20:30
Topla priča o maloj sredini sa svim uobičajenim predrasudama i pridjevima koje takva sredina često veže uz sebe. Od negativnih do pozitivnih. Ljepota i duhovitost ovog komada leži u apsurdnim događajima u kojima jedna sredina dokazuje koliko može voljeti pojedinca i do kojih neslućenih granica može otići u borbi za njegovo dobro. U ovu priču se ulazi kroz emocije koje publiku približavaju likovima. Kroz snažne, glasne emocije koje svojom zaraznom toplinom uvlače publiku duboko u sebe i ostavljaju ih s mantrom „Ljudi su, zapravo, dobri!“.
Tekst: Ivan Leo LemoSrijeda, 28. svibnja 2025. u 20:30
Topla priča o maloj sredini sa svim uobičajenim predrasudama i pridjevima koje takva sredina često veže uz sebe. Od negativnih do pozitivnih. Ljepota i duhovitost ovog komada leži u apsurdnim događajima u kojima jedna sredina dokazuje koliko može voljeti pojedinca i do kojih neslućenih granica može otići u borbi za njegovo dobro. U ovu priču se ulazi kroz emocije koje publiku približavaju likovima. Kroz snažne, glasne emocije koje svojom zaraznom toplinom uvlače publiku duboko u sebe i ostavljaju ih s mantrom „Ljudi su, zapravo, dobri!“.
Tekst: Ivan Leo LemoSrijeda, 28. svibnja 2025. u 20:30
Topla priča o maloj sredini sa svim uobičajenim predrasudama i pridjevima koje takva sredina često veže uz sebe. Od negativnih do pozitivnih. Ljepota i duhovitost ovog komada leži u apsurdnim događajima u kojima jedna sredina dokazuje koliko može voljeti pojedinca i do kojih neslućenih granica može otići u borbi za njegovo dobro. U ovu priču se ulazi kroz emocije koje publiku približavaju likovima. Kroz snažne, glasne emocije koje svojom zaraznom toplinom uvlače publiku duboko u sebe i ostavljaju ih s mantrom „Ljudi su, zapravo, dobri!“.
Tekst: Ivan Leo LemoPonedjeljak, 26. svibnja 2025. u 20:00
„Imaš 7 godina. Mama je u bolnici. Otac kaže da je ona učinila nešto glupo. Majka ne može naći razlog za sreću. Ti počinješ zapisivati sve što ti padne na pamet, a što bi bilo vrijedno življenja. I tu listu ostavljaš na njenom jastuku. Znaš da je čitala, jer je korigirala pogrešno napisane riječi.“
Riječ je o toploj i dirljivoj ispovijesti čovjeka koji igra sebe od sedmogodišnjeg dječaka pa do odrasle dobi te njegovoj želji da pomogne majci koja pati od depresije. Može li joj tisuću razloga za sreću pomoći da se iz nje izvuče?
Duncan Macmillan nagrađivani je britanski dramatičar i scenarist. Neke od njegovih najpoznatijih drama su Lungs (postavljena i u Teatru EXIT 2016. godine), People, Places and things i Every brillliant thing.
Tekst: Duncan Macmillan u koautorstvu s Jonnyjem DonahoeomPonedjeljak, 26. svibnja 2025. u 20:00
„Imaš 7 godina. Mama je u bolnici. Otac kaže da je ona učinila nešto glupo. Majka ne može naći razlog za sreću. Ti počinješ zapisivati sve što ti padne na pamet, a što bi bilo vrijedno življenja. I tu listu ostavljaš na njenom jastuku. Znaš da je čitala, jer je korigirala pogrešno napisane riječi.“
Riječ je o toploj i dirljivoj ispovijesti čovjeka koji igra sebe od sedmogodišnjeg dječaka pa do odrasle dobi te njegovoj želji da pomogne majci koja pati od depresije. Može li joj tisuću razloga za sreću pomoći da se iz nje izvuče?
Duncan Macmillan nagrađivani je britanski dramatičar i scenarist. Neke od njegovih najpoznatijih drama su Lungs (postavljena i u Teatru EXIT 2016. godine), People, Places and things i Every brillliant thing.
Tekst: Duncan Macmillan u koautorstvu s Jonnyjem DonahoeomPonedjeljak, 26. svibnja 2025. u 20:00
„Imaš 7 godina. Mama je u bolnici. Otac kaže da je ona učinila nešto glupo. Majka ne može naći razlog za sreću. Ti počinješ zapisivati sve što ti padne na pamet, a što bi bilo vrijedno življenja. I tu listu ostavljaš na njenom jastuku. Znaš da je čitala, jer je korigirala pogrešno napisane riječi.“
Riječ je o toploj i dirljivoj ispovijesti čovjeka koji igra sebe od sedmogodišnjeg dječaka pa do odrasle dobi te njegovoj želji da pomogne majci koja pati od depresije. Može li joj tisuću razloga za sreću pomoći da se iz nje izvuče?
Duncan Macmillan nagrađivani je britanski dramatičar i scenarist. Neke od njegovih najpoznatijih drama su Lungs (postavljena i u Teatru EXIT 2016. godine), People, Places and things i Every brillliant thing.
Tekst: Duncan Macmillan u koautorstvu s Jonnyjem DonahoeomPonedjeljak, 26. svibnja 2025. u 20:00
„Imaš 7 godina. Mama je u bolnici. Otac kaže da je ona učinila nešto glupo. Majka ne može naći razlog za sreću. Ti počinješ zapisivati sve što ti padne na pamet, a što bi bilo vrijedno življenja. I tu listu ostavljaš na njenom jastuku. Znaš da je čitala, jer je korigirala pogrešno napisane riječi.“
Riječ je o toploj i dirljivoj ispovijesti čovjeka koji igra sebe od sedmogodišnjeg dječaka pa do odrasle dobi te njegovoj želji da pomogne majci koja pati od depresije. Može li joj tisuću razloga za sreću pomoći da se iz nje izvuče?
Duncan Macmillan nagrađivani je britanski dramatičar i scenarist. Neke od njegovih najpoznatijih drama su Lungs (postavljena i u Teatru EXIT 2016. godine), People, Places and things i Every brillliant thing.
Tekst: Duncan Macmillan u koautorstvu s Jonnyjem DonahoeomPonedjeljak, 26. svibnja 2025. u 20:00
„Imaš 7 godina. Mama je u bolnici. Otac kaže da je ona učinila nešto glupo. Majka ne može naći razlog za sreću. Ti počinješ zapisivati sve što ti padne na pamet, a što bi bilo vrijedno življenja. I tu listu ostavljaš na njenom jastuku. Znaš da je čitala, jer je korigirala pogrešno napisane riječi.“
Riječ je o toploj i dirljivoj ispovijesti čovjeka koji igra sebe od sedmogodišnjeg dječaka pa do odrasle dobi te njegovoj želji da pomogne majci koja pati od depresije. Može li joj tisuću razloga za sreću pomoći da se iz nje izvuče?
Duncan Macmillan nagrađivani je britanski dramatičar i scenarist. Neke od njegovih najpoznatijih drama su Lungs (postavljena i u Teatru EXIT 2016. godine), People, Places and things i Every brillliant thing.
Tekst: Duncan Macmillan u koautorstvu s Jonnyjem Donahoeom